torsdag 24 juni 2010

Synd att solen inte mättar en hungrig mage

Så åkte man på att jobba de två absolut finaste dagarna. Solen strålar! Men jag funderar om jag hade gått ut om jag varit ledig? Hade jag lämnat lägenheten? Och egentligen har jag ingenting emot att jobba för som jag sa till brevbäraren; alla blir så glada när det är fint väder.

Mina största problem just nu

1) Min kurrande mage och så kinarestaurangen mittemot. Jag är så sugen!!! Och hungrig!!!!
Kan man ringa och be de komma över med en låda mat? Fast tror bara jag har ungefär 50 :- på kontot. Så den planen sprack!

2) Mina värkande fötter! Kan det beror på mina skor är platta? Jag efterlyser mina foppisar, tror de hade varit sköna att gå med i butiken. På tal om skor måste jag införskaffa i ett par nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar