torsdag 3 juni 2010

Sol, bad och kebab med tjejerna

Idag har det verkligen varit en kanondag! Riktig sommarvärme. Helt underbart.
Så vi köpte varsin kebab tallrik i stan, åkte till en brygga vid skolan där vi satt och åt. Vissa stunder lite panikslagna eftersom måsarna hade fått span på oss. Louise tog årets första dopp. Jag nöjde mig med att hjälpa henne i eller åtminstone försöka.
Imorgon går jag på sommarlov. Bara en tenta kvar på lördag. Men sedan är det sommarlov och det inleds med nationaldagsfirande hemma hos mamma & pappa.

3 kommentarer:

  1. Det låter underbart härligt... jag gjorde debut på kubbplanen i stugan ikväll - ingen vidare lyckad debut. Och premiärdoppet lyser fortfarande med sin frånvaro - jag vet inte vad som hänt...den "mentala badnerven" har frusit ihjäl under vintern:(

    SvaraRadera
  2. En sommarbild vore väl på sin plats i bloggen snart...
    kram mamma

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med sommarlov, ha det så jättebra/kram Åke och Maud

    SvaraRadera