fredag 14 maj 2010

Inte igen!!!

AJ!!!

Jag slog igen en utav lådorna med filmer i rakt på pekfingrets udde. Vid naglebandet. Gör förbanat ont!!! En kunde inne i butiken så jag vänder om och sväljer bort tårar och skrik. Kunden kan inte välja sina tillfällen, och frågar exakt den här studen om vi har tablettaskar och jag som är så duktig bitar ihop och försöker igonerar smärtan som bara vill en sak - komma ut i höga skirik. När kunden betalt och gått ut. Skriker jag äntligen - rakt ut!

Men aj det gör fortfarande lite ont, snyft, snyft

3 kommentarer:

  1. Hej! Vi tycker synd om dej som klämt fingret,
    du får vara lite försiktig och rädd om dej.
    Idag har vi kanon väder över 20 gr varmt. Har varit på fotboll Eliot spelade match vann med 4-2.
    Kram mormor morfar

    SvaraRadera
  2. Det är vid sådana här tillfällen man saknar sin mamma eller hur:)
    många kramar

    SvaraRadera
  3. Var är "bloggskriverksan"??? och fotografen??? Tyvärr missade jag radiosändningen idag, var och pratade skolfrågor med vänsterpartiets partigrupp... Jag hoppas att mormor och morfar kunde lyssna med den nya datorn:)
    Uppdatera bloggen så ses vi på lördag!
    kram mamma

    SvaraRadera