fredag 26 mars 2010

Världens vårväder!

Idag har vi haft 18 grader i lilla Nybro. Superskönt! Kunde det bli bättre? Först trodde jag som sagt att det var jag som var sjuk när jag klev utanför dörren utan att mötas av den kalla kylan. Underbart! klockan 18:30 var det fortfarande skönt ute, jag har haft öppen dörr på jobbet. Ett stort vårtecken. Jag älskar vårkänslan. Det är jätte lugnt på jobbet ikväll, kanske beror på det på att det är grand final i Let´s dance. Nu ska jag moppa av golvet i butiken....

2 kommentarer:

  1. Jag har kollat let´s dance-finalen men tyvärr blev det inte min favorit som vann... Väntar att pappa ska komma hem, Stina är hos Evelina så det är alldeles tomt i huset. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Har du inte kunnat de lets dance när du har jobbat det måste vara tråkigt. Det måste vara jätte skönt när det är så varmt
    Kram mormor

    SvaraRadera