tisdag 16 mars 2010

TISDAG

Idag har vi som sagt haft examination sedan är det läsdag, imorgon och på torsdag och på fredag tentar vi. Så det blir hårdplugg dagarna som kommer och sedan ska jag ge mig ut i fina Nybro och snällt dela ut mitt CV. Min lägheten är också i stort behov av akut! storstädning innan mamma och pappa komma. Ser ut som tre världskrig har brutit ut hemma hos mig. Jag har till och med varit så slö att jag inte orkat bädda ut soffan utan har istället krångligt konkat ut extrasängen ur skrubben och bäddat iording den. Slött eller bara helt onödigt.

2 kommentarer:

  1. Hej! Det är väl jobbigare att ta fram extra sängen än att bädda soffan eller? Fattade jag rätt skall ni ha tenter 3 dagar i sträck det verkar jobbigt. Våren har nog kommit längre hos er i Nybro än här.
    Kram mormor, morfar

    SvaraRadera
  2. Fram med trasan och sopborsten - snart kommer vi:)
    kramar mamma

    SvaraRadera