torsdag 18 februari 2010

Jag kan inte tro att det är sant!

Vi, gruppen, har bestämt att vi skulle träffas klockan 09:00 idag och redigera det sista. Jag sitter här nu. I skolan och klockan är bara 08:10. Jag är alltså en timma tidig idag. Märkte ingenting förens jag stod och väntade på bussen inne i Kalmar. Jag förstår det inte? Varför märkte jag ingenting.

Jag har sovit lustigt i natt, måste vara det. Jag skulle...ja konstigt nog hade jag fått för mig att jag skulle se tjejerna åka skidor igår kväll, vaknade 02:någonting, av att det var någon hockey somnade om och vaknade 05:någonting av att det fortfarande var någon hockey. Den här gången förmådde jag mig ändå att stänga av tv. Klockan ringde 06:10, hade ställt den så eftersom jag hade tänkt att jag skulle gå upp, duscha och sedan kunna krypa ner igen. Men jag var för trött, ställde om klockan. Vaknade 06:50 och undrade varför inte klockan ringt. Nu kommer det viktiga! Nu trodde jag allstå när jag vaknade att klockan var 07:50. Jag gick upp skyndade mig på allt var jag kunde och sprang till tåget.

Och nu sitter jag här, har passat på att köpa lite frukost, en ostfralla och varm oboy. Det får bli dagens räddning.

1 kommentar:

  1. Stackars dig! Men det är ju bättre att vara en timme för tidig än en timme för sen... eller:)
    Du kanska kan fila lite på "död död lilla gris" så länge:)
    Jag hade en ny variant på inledningen av den; död död lilla gris, nu är livet slut, pang pang skottet ljöd, och det luktar krut... Det kanske är bra med fler alternativ???
    Jag har tagit ut komp idag, såg nu på mailen att det var ett möte klockan två... nå väl det blir i alla fall lite ledigt!
    kram mamma

    SvaraRadera