måndag 15 februari 2010

Hemma i Nybro igen!

Nu är jag hemma i igen i Nybro. Home sweet home! Efter en helg hemma hos mamma & pappa där vi firade min födelsedag i efterskott. Det var party på hög nivå och jag fick en massa fina presenter. Jag fick för första gången åka med kustpilens riktiga tåg. Äntligen säger jag bara.
Idag har vi haft tenta. Det gick, eller det är skit svårt att veta hur det gick. Var några frågor jag inte kunde svara på och sen är det jättesvårt att veta om jag svarat det han vill att man ska svara. Men jag hoppas jag lyckats knåpa ihop tillräckligt med poäng för att få G.
Nu ska jag strax in igen till skolan för att spela in scener till våran kortfilm.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Det var kul att träffas i helgen. Hoppas att du får G på tentan.
    mormor

    SvaraRadera
  2. Jag tror de kommer gå riktigt bra på tentan, du är alltid så duktig:)

    SvaraRadera
  3. Det vore kul om du kunde länka till filmen när den är klar så att vi kan få se den... Jag håller tummarna för att tentan gått bra:)
    kram mamma

    SvaraRadera