tisdag 9 februari 2010

Födelsedagen

Har varit toppen. Vann tyvärr ingenting på trisslotterna som mamma, pappa, stina och josse skickade mot kortet. Men jättetrevlig fika med tjejerna och vi åt så himla god chockladtårta som bara smällte i munne. Äckligt god!! Farligt god!! Sedan gick jag förbi jobbet på vägen hem, stannade där och hjälpte till lite, de hade fått en massa nya filmer som skulle registeras, sorteras in och ställas ut på hyllorna. På jobbet blev jag firad med tårta, och de sjöng även lite för mig. Jättekul verkligen! Så nu har jag kollat på nya Beck, den var jättebra. Men jag är inte förvånad.

Så förförande god chockladtårta med tjejerna, jordgubbscheescake på jobbet och nya beck & god mat. Kan en födelsedag bli bättre?

1 kommentar:

  1. Du hade ju en superduper födelsedag i Nybro och nu har det varit stort party hemma också...så nu är det väl slutfirat för denna gång!!!
    kramar mamma

    SvaraRadera