söndag 21 februari 2010

Fartfullt på jobbet - sömning melodifestival

Det var lördag. Förbaskat nog vaknade jag redan klockan 8, pigg som en lärka. Jag kunde inte, hur jag än försökte, lyckas somna om. Jag svor. Och tillslut gav jag upp. Jag drog med mig datorn upp i sängen, slog på film och började skriva på mitt manus. Klockan 15 gick jag till jobbet, där var det full fart, riktigt roligt med många trevliga kunder. Efter jobbet blev det melodifestivalen, deltävling 3 och jag undrar med stort frågetecken vart alla bra bidrag är? Jag som brukar älska melodifestivalen kom på mig själv med att bara längta efter att det skulle vara slut och över. Jag kunde få mig till att zappa i melodifestivalen.

1 kommentar:

  1. Man behöver ju inte titta på Melodifestivalen... det finns ju OS:)
    kram mamma

    SvaraRadera