onsdag 13 januari 2010

Äntligen!

Nu har jag fixat med datorn. Så nu blir det förhoppningsvis lite bättre och mer regelbunden uppdatering här. Lite har hänt sedan sist. Jag har fått ett jobb, ett extrajobb på videobutiken här i Nybro. Idag jobbade jag min första dag ensam, tidigare har jag vid 2 tillfällen gått bredvid Emina som har butiken tillsammans med sin man. Det har gått bra. Det har varit lite kundtorka vid de dagarna jag har jobbat och därför är det svårt att få snurr på det. Men det går bättre och bättre. Jag hittar nu även ganska bra vid filmerna och det tar inte hundra år att hitta rätt. Jag trivs jättebra. Mitt stora problem är att jag är så dålig på tobak, jag kan inga märken men kunderna verkar bara tycka det är lite roligt och hjälper gärna till att peka ut dom åt mig.

1 kommentar:

  1. Kul att se att du är på gång igen, både efter influensa och data-trassel.
    kram mamma

    SvaraRadera