torsdag 26 november 2009

Mitt sår jag har pratat om

Eftersom jag idag ringde runt som en galenpanna för att få reda på hur jag ska få över bilderna ifrån telefonen, varför säger jag inte bara mobilen? in till datron. För vilken idiot kan inte det helt utan att titta idag?! Det kändes som telefonisten verkligen fick anstänga sig för att försöka få mig att förstå. Han pratade som om jag vore en liten treåring. För alla, fick han klart för sig vet tydligen inte att när det inte skickas med sladd ska man använda Bluetooth. Och alla ska tydligen veta sådär bara att koden dit allltid är 4 nollor. Jag kände mig totalt dum, trög och seg på samma gång.
Men nu har jag fått det att funka så jag är mäktigt stolt. Så här kommer en bild på såret som jag skrev om tidigare. Som orskades av ett tappat glas och en knölig matta. Så kan det gå.

Och en bild ifrån kaoset som orskades när två bilar parkerat bredvid varandra på varsin sida av en enkelriktad gata inne i Kalmar och bussen inte kom förbi. Louise och jag kunde inte stanna till upplösningen utan var tvungen att gå av och gå. Undra hur det gick?

och den tredje bilden är ifrån förra helgen när jag åt tacos och gjorde de mysigt. Jag inveg (nej så säger man inte, men det får duga på bloggspråket) min karaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar