söndag 8 november 2009

Imorgon

Imorgon börjar nya kursen, som handlar om intervjutekniker och hur man skriver journalistiska texter. Ska bli jätteroligt även om det kommer vara den intensivaste kursen hittills.
Imorgon ska fastighetsskötarna komma hit och kolla på duschen. Ska bli spännande och se om de kommer hit och om de kommer fixa det.

Imorgon ska vi ha redaktionsmöte och planera nästa radiosändning som är nu på onsdag, då temat är film.

Imorgon missar jag därför min träning, det känns lite träligt.

1 kommentar:

  1. Vi hoppas att du får listen i duschen åtgärdad annars får vi ta kontakt med dem när vi kommer på fredag, varna dem för mamma och pappa och farmor!!!
    Hoppas att kursen lever upp till dina förväntningar - du får rapportera vidare...Vi ser fram emot onsdag och nästa radiosändning, filmtema - spännande. När blir nästa gympaspass nu när du missar måndagens? Jag har varit och svettats i kväll - Daniel Rask skrattade åt mig (han kom efter och skulle spela innebandy) och frågade om jag brukade duscha innan träningen...då förstår du hur jag ser ut:)
    kram mamma

    SvaraRadera