onsdag 4 november 2009

Det gick ju riktigt bra

Jag är väldigt uppåt idag. Tentan gick bra. Det kändes som det gick jättebra, faktiskt. hade ju inga förväntningar när jag åkte dit, kändes mer som det redan var kört. Men tentan var mycket lättare än vad jag tror någon hade förväntat sig och jag var klar jättesnabbt, så dagen blev riktigt lång och jag har bara unat mig en ha det skönt dag. Matilda och jag gick också och firade med pizza till lunch. Mycket trevligt och gott, men sedan blev jag spymätt.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt! Det är klart man måste fira en sån dag:)
    och nu är det bara att ladda för nästa kurs - tänk att två redan är avklarade, vad fort tiden går!
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Kul att du tror det gått bra.Vi håller alla tummar vi har.Tänk att två kurser redan är klara toppen.
    Kram mormor morfar

    SvaraRadera