onsdag 16 september 2009

Trötter

Helt jäkla otroligt hur man kan vara så trött.
Jag känner mig alltid trött på morgonen och under föreläsningarna och lektionerna. Känns som det inte spelar någon roll hur mycker jag sover på nätterna. Alltid lika trött.
Idag somnade jag på eftermiddagen efter plugget och sov en timme ungefär. Så jag förstår inte hur jag ska orka imorgon när jag måste åka in en timme tidigare då jag är nyhetsliga tillsammans med fyra andra. Det går ut på att vi ska ta varsin tidning, jag har SvD, vi ska sedan kolla efter etiska regler som de följt eller brytit mot. Det återstår och ser om jag lyckas hålla mig vaken under morgondagens lektion....

Nu ser jag fram emot fredag då Stina kommer och hon har med sig mormors köttbullar mums!!!

1 kommentar:

  1. Vi är också supertrötta. Lycka till med uppgiften imorgon.
    God natt och sov gott// mamma och din bästa lilla syster<3

    SvaraRadera