söndag 13 september 2009

Taco-fest

Igår var det riktigt ös här, fläkten gick för full snurr!
Det var fiesta! Och snacka om compact living. Lousie satt i soffan och rev ost. Min köksbänk var upptagen av micron med uppgiften att tina bröd samt att Karolin stod och grönsaker för fulla muggar. Bordet var uppdukat vid fönstret. Soffbordet var belamrat med skålar och tillbehör.

Men vi hade en riktigt lyckad kväll. Filmen var jättebra men otäck, precis som alla har sagt.
Så alla ni där ute hade rätt! Jag kände mig smart då jag kunde lista ut ganska tidigt vem den skyldiga var och vad som hade hänt Harriet. Men Jenny sa att det berodde på att filmen var förutsägbar. Men jag tycker fortfarande att det var jag som var smart och inte fimen som var lätt att förutse

1 kommentar:

  1. Har också sett den nu :)
    Nu är det bara 3dagar kvar tills jag kommer ner! :D
    puss och kram tavelram din bästa lillasyster

    SvaraRadera