lördag 12 september 2009

storstädning

Idag har jag varit duktig, riktigt duktig och städat hela min lägenheten. Låter som om den skulle vara jättestor. Men jag ville bara betona att jag verkligen gjorde en storstädning, torkade golvlisterna och elementet och då jäkla hoppade det fram tre läskiga vänner.
Dock var två av de redan dödade och den andra dock i städbaljan. För spindlar kan tydligen inte simma.

Rent och fint blev det tillslumet, även om jag fick dammsuga X antal gånger, då dammsugaren suger dåligt. Knappast någonting. Jag blev häpnad över hur mycket hår jag fäller. Jag är värre än en hund.

1 kommentar:

  1. Jag kan tänka mig att det blev fint. Efter en tacokväll med tjejerna måste du kanske städa även idag...Hoppas att ni hade en trevlig kväll!
    kram mamma

    SvaraRadera