tisdag 22 september 2009

Plugget fortsätter

Idag har jag försökt fortsätta i samma anda som gårdagen. Med blandat resultat. Genomförde i alla fall intervjun inför textuppgiften hund&katt. Så den är klar. Läsningen gick sisådär. Men kom lite framåt, alltid något. Man måste tänka positvit. Annars har jag handlat lite mjölk och bröd och pålägg som jag ska ha med mig i matlåda imorgon när vi har föreläsningar igen.
Ska faktiskt bli ganska skönt att ha lite schema igen även om det har varit superskönt att vara hemma och läsa, eller som sagt då försöka.

Helgen är redan fullbokad. På torsdag ska jag ut och äta med Anita & Ingmar och på fredag kommer Emma som stannar tills på måndag. Jag har läsdagar redan på fredag och måndag. På fredag förmiddag ska jag läsa. På måndag morgon medans emma ligger kvar och sover eller snokar runt i min lilla lägenhet ska jag till vårdcentralen och kolla mina leverfläckar.

Nu ska jag äta, läsa lite och kolla på tv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar