torsdag 17 september 2009

Nu är det snart helg och syrran kommer på besök

Imorgon är det fredag och sedan väntar 4 dagars ledighet. Imorgon kommer lillsyrran och stannar tills på söndag. Ska bli superskoj! Vi ska prata kvällarna långa, skvallra, shoppa, äta massor med onyttigt gott snacks och bara umågs och skratta och det bästa.
Sedan måste jag plugga, läsa, läsa, läsa och läsa.

Tänte lägga upp en gladgubbe-bild för imorgon kommer som sagt plutten hit. Men när jag skulle rita en själv såg den mer förskräckt ut. Vet inte hur jag lyckades med det?
Men laddar upp, den bjuder jag på.



Var något i den här stilen jag hade tänkt mig. Den här bilden har jag hämtat på google. Tänk så mycket enklare.




3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att ni får en riktigt rolig helg. Håll i plånböckerna bara!
    mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma säger håll i plånböckerna.......
    Morbror säger ha det så kul punkt slut! ;-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en rolig helg, sen får vi se när ja kommer o hälsar på:)

    SvaraRadera