tisdag 1 september 2009

Besökstid

I helgen, förmodligen lördag till söndag kommer pappa och mamma ner och hälsar på mig.
Ska bli jätteroligt att de kommer ner. Känns som det var evigheter sedan jag såg dem och om sanningen ska fram (herregud vad jag har börjat använda den frasen) så har jag saknat de.
Men jag är i och för sig ett riktigt saknar-freak som saknar alla.

Det är konstigt innan jag flyttade svor jag att jag aldrig skulle bli som mormor och mamma och ringa till varandra typ tre gånger varje dag, om inte fler. Men nu är jag nästan värre och ring till mamma sisådär upp till en fem gånger per dygn. Förutom de ringer jag syrrorna, mormor, farmor och alla...
det blir aldrig som man tänkt sig

Sedan kommer plutten, lillasyrran som nu är 14 i och för sig men för mig är hon alltid min lilla plutt-skrutt. Hon kommer ner den 18 och då ska vi ha superroligt. Shoppa, äta gott, se massa bra filmer, prata hela nätterna....

det är bara att pricka in en besökstid

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli jätteroligt, jag räknar ner dagarna :D
    håller inte riktigt med om det där med att jag är en litne "plutt-skrutt" :P
    kram din bästa lilla syrra :P

    SvaraRadera
  2. Vi kommer på lördag, är det några saker som ska fixas då? Ska vi ta med borrmaskinen?
    undrar mamma och pappa

    SvaraRadera